MASTERAT

TEME LUCRĂRI  DE DISERTAŢIE

            Având în vedere numărul limitat al temelor posibil a fi coordonate de un cadru didactic, se recomandă ca înscrierea să se facă în anul II de studii.

 

  1. Planul de marketing la firma …
  2. Particularităţi ale activităţii de marketing pe piaţa de retail din România
  3. Marketing comparat pe piaţa de retail / în comerţ
  4. Analiza activităţii de marketing a companiei
  5. Strategii de marketing ale firmelor
  6. Mixul de marketing al firmei
  7. Strategii de marketing ale centrelor comerciale de tip mall
  8. Politici de marketing pe piaţa serviciilor de … (telefonie mobilă / transport / bancare / turistice)
  9. Strategii şi politici de marketing ale firmei
  10. Marketing pe Internet
  11. Analiza pieţei româneşti a publicităţii
  12. Publicitatea alternativă / netradiţională, media neconvenţională şi creativitatea
  13. Persuasiunea în marketing
  14. Manipularea în publicitate / mass-media
  15. Particularităţi ale pieţei turistice
  16. Strategii de marketing  pentru dezvoltarea turismului
  17. Strategii  de dezvoltare şi promovare a turismului  din Bucovina în scopul obţinerii unei poziţii competitive pe piaţa naţională şi internaţională
  18. Strategii de marketing pentru promovarea turistică a cetăţilor medievale Suceava, Hotin şi Soroca
  19. Strategii de marketing ale firmelor de turism din România / Republica Moldova / Ucraina / oraşul Suceava / Vatra Dornei / Câmpulung Moldovenesc / judeţul Suceava / judeţul Botoşani / judeţul Neamţ
  20. Marketingul destinaţiei turistice
  21. Imaginea şi brandul destinaţiei turistice
  22. Branding şi rebranding de ţară
  23. Marketing comparat de ţară. Studiu de caz: Republica Moldova, Ucraina, Grecia, Turcia, Austria, China, Japonia, Australia, Noua Zeelandă, Elveţia, Israel, Egipt
  24. Brandul de turism al României
  25. Promovarea brandurilor turistice
  26. Brandul turistic al regiunii …
  27. Plan de marketing privind valorificarea potenţialului turistic al zonei/oraşului …
  28. Strategii de promovare a turismului românesc pe piaţa turistică internaţională
  29. Strategii de marketing  pentru dezvoltarea turismului cultural / balnear / religios / rural
  30. Dezvoltarea şi promovarea turismului rural românesc
  31. Promovarea turismului rural românesc – factor al dezvoltării economice durabile
  32. Marketing comparat în turism
  33. Strategii de marketing ale firmelor de turism / comerţ / servicii
  34. Promovarea brandurilor turistice
  35. Marketing turistic prin Internet
  36. Distribuţia electronică a serviciilor turistice
  37. Promovarea online în turism
  38. Marketing hotelier
  39. Marketing pentru un turism responsabil
  40. Particularităţi şi tendinţe în marketingul universitar. Studiu de caz: Promovarea imaginii Universităţii „Ştefan cel Mare” Suceava prin intermediul Centrului de marketing educaţional şi relaţii publice
  41. Marketingul personal al managerilor
  42. Brandingul personal (marketingul personal comparat) al liderilor (Steve Jobs, Richard Branson, Bill Gates, Donald Trump)
  43. Neuromarketingul
  44. Marketingul viral
  45. Mobile Marketing
  46. Guerrilla Marketing
  47. Facebook – instrument de marketing online
  48. Social media marketing
  49. Blogul – instrument de promovare a companiei
  50. Marketing şi comunicare în turism prin reţele sociale
  51. Activitatea de marketing a Clubului de studii asiatice România-China
  52. Marketing comparat al organizaţiilor studenţeşti (Clubul de Marketing, CASt, AIESEC, GIRB, ANSSA, FIRESC, ASCOR, ASUS, CROS, OSCER, Clubul studenţesc de vânătoare „Sfântul Eustatiu”,  Societatea Studenţilor Suceveni)
  53. Activitatea de marketing a Clubului Voiaj
  54. Multi-Level Marketing sau Network Marketing
  55. Cercetarea de marketing şi spionajul economic

 

MAE

  1. Marketing diplomatic şi consular
  2. Comunicarea şi promovarea în administraţia publică
  3. Aspecte privind marketingul public în România
  4. Promovarea imaginii instituţiei publice
  5. Relaţiile publice în instituţiile statului
  6. Marketing online în administraţia publică din România
  7. Strategii şi politici de marketing public în România
  8. Politici de promovare ale instituţiilor publice
  9. Aplicarea principiilor de marketing în administraţia publică din România / Republica Moldova / Uniunea Europeană
  10. Particularităţi ale activităţii de marketing public ale ministerelor / consiliilor judeţene/ primăriilor
  11. Marketing comparat în administraţia publică. Studiu de caz: Republica Moldova şi România
  12. Marketing public comparat în Uniunea Europeană / pe plan internaţional
  13. Particularităţi ale activităţii de marketing public ale ministerelor (de exemplu Ministerul Afacerilor Externe, Ministerul Administraţiei şi Internelor, Ministerul Afacerilor Europene, Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului, Ministerul Culturii şi Patrimoniului Naţional)
  14. Elemente de marketing public în activitatea consiliilor judeţene / primăriilor
  15. Rolul administraţiei publice în promovarea brandului de ţară
  16. Marketing public comparat la nivelul administraţiei prezidenţiale (Vladimir Putin, Barack Obama, Hu Jintao)
  17. Rolul administraţiei publice în promovarea turismului
  18. Activitatea de lobby şi advocacy
  19. Marketingul în structurile infodocumentare (la biblioteca…)
  20. Rolul centrului de informaţii pentru cetăţeni în promovarea instituţiei publice
  21. Relaţia instituţiei publice cu presa
  22. Marketingul personal al managerilor publici
  23. Particularităţi şi tendinţe în marketingul universitar. Studiu de caz: Promovarea imaginii Universităţii „Ştefan cel Mare” Suceava prin intermediul Centrului de marketing educaţional şi relaţii publice

 

+ teme propuse de studenţi

 

Contact:

Conferenţiar univ. dr. Alexandru NEDELEA

Univ. „Ştefan cel Mare” Suceava

Facultatea de Ştiinţe Economice şi Administraţie Publică

Departamentul de Economie, Administrarea Afacerilor şi Turism

Corp H,  cam. H 105

Tel. 0230 / 216147 int. 297

www.marketingclub.ro

E-mail: alnedelea(a)yahoo.com