Ursus Breweries şi Brici Entertainment anunţă lansarea unei campanii vizuale noi şi îndrăzneţe – The Face of Ursus. Scopul proiectului, solicitat de Ursus Breweries, a fost de a oferi chipul puternic şi reprezentativ al României de azi.

„Noi cei de la Brici am prezentat celor de la URSUS Breweries în jur de cinci variante. Această variantă, ce îl suprinde pe tânărul nostru în prim plan, cu o privire intensă, mai degrabă decât să se limiteze la o fotografie sumară de produs, a fost ceea ce noi ne-am dorit încă de la început. Clientul nostru a decis imediat să urmeze această direcţie”, a spus Mark Walton, CCO la Brici Entertainment.

„După ce campania a fost aprobată, a venit rândul castingului şi a alegerii fotografului. Noi l-am ales pe Alex Gâlmeanu pentru a fotografia portretele şi pe Ciprian Tînţăreanu pentru a fotografia diversele aspecte ce ţin de produs. La casting, l-am ales pe Adrian Cîrjaliu, în vârstă de 30 de ani, născut în Alexandria şi stabilit în Bucureşti”, a adăugat Walton.

Grant McKenzie, vicepreşedinte de marketing al Ursus Breweries, a adăugat: „Pentru mai bine de 133 de ani URSUS a reprezentat România în continuu progres – dincolo de clişee, adresându-se celor care cred şi fac lucrurile să se întâmple. Credem că Adrian, chipul ales de Brici, reprezintă perfect starea de spirit a tinerilor români”.