Acest interviu intră în categoria must read. Când vine vorba de branding şi creativitatea de a vinde Aneta Bogdan e persoana ideală pe care merită să o asculţi.

Prin programe capabile să susţină consolidarea unor avantaje competitive: spre exemplu, cele legate de clasa creativă, în principal, IT-ul românesc, prin folosirea unor vectori de mare credibilitate şi expunere specială, cum ar fi Casa Regală sau marii noştri artişti şi sportivi, prin susţinerea brandurilor locale care au curaj şi merg să seducă alte pieţe, prin regândirea sistemului educaţional românesc – chiar cred că mult hulitul ministru actual a făcut câteva lucruri foarte bune pentru a ne arăta exact cine suntem, prin comparaţie cu restul lumii -, prin a ne arăta recunoaştere unii altora când facem ceva bun şi deosebit, prin renunţarea la miopia noastră perversă care ne ţine confuzi vis a vis de cine suntem şi ce putem şi ne ţine MICI. În nici un caz nu ne vom vinde mai bine prin promovarea de media pe CNN & co. Aruncăm doar banii. Experienţa cu brandul România este ceea ce ar trebui să ne intereseze, nu imaginea prefabricată şi, de altfel, insuportabil de modestă şi de neautentică, de advertisingul fără minte făcut acum pentru promovarea României. Ne vom vinde mai bine dacă vom gândi înainte să facem.

Interviu Aneta Bogdan, managing partner al companiei Brandient via jurnalul.ro